Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x Northern Lights Special | 1ste x door Marihoana

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

9x Northern Lights Special | 1ste x door Marihoana

Korting op 420shop
    growvirgin,
    maar voor alles is er een eerste keer en ik kan alleen maar hopen dat het niet te pijnlijk zal zijn :p
    To the point: Ik beschik over een tentje van 1.20 x 1.20 x 1.80 met een 600W lamp en het plan is om
    9 plantjes in 15-liter potten te doen groeien en bloeien. Ik heb gekozen voor een sterk soortje dat
    (hopelijk) bestand is tegen wat beginnersfouten. Northern Lights Special van KC Brains. Ik kwam
    echter gemengde reacties tegen over deze producent en daarom heb ik om veilig te spelen nog een
    pakje 3x Northern Lights van Royal Queen laten ontkiemen. Ik moet wel toegeven dat op dit moment
    (na bijna 3 dagen) 9 van de 10 KC Brains ontkiemd zijn en het tiende zaadje toont ook al een schuchter wit worteltje.
    Ik heb er dus al 9 in mijn potjes gestoken en ik wacht vol ongeduld tot ze bovengronds komen.
    Ik heb al een aantal foto's genomen en zal ze asap posten om nadien dit kweekverslag up to date te houden.

1 vraagje: Ik beschik over Growstar gold A+B+C en Growstar Excellerator (wortelstimulator). Zou ik al een
    klein beetje van deze producten bij het water voegen, of toch maar best even wachten? Ik probeer
    trouwens niet te veel water te geven, gewoon een beetje zolang de bodem vochtig blijft.

Thanks for reading, voel vrij om te reageren damn ik had nooit gedacht dat kweken zo spannend kon zijn! ^^
    P.S. Special thanks to Dude om me bij te staan bij dit alles. Ik zal het niet vergeten Raf
    Nu tijd om eentje te rollen, ciao!
    <-- I like big buds and I cannot lie -->

Re: 9x Northern Lights Special | 1ste x door Marihoana

welkom,je kan de bovenkant van je aarde natspuiten met een drukspuit,geef een klein beetje wortel zooi mee tijdens het sproeien van de aarde.daarna de boven kant van je potten afdekken met zwart wit folie de witte kant naar boven,dit voorkomt uitdroging.daarna hoef je er een week niks meer aan te doen.

Comment

welkom landgenoot

Comment

Merci voor de reacties
        Aight ik geef ze allemaal een heel klein beetje wortel zooi mee en dan zien we wel :p
        Mijn lamp laat ik nog even uit tot ze boven komen, ze hebben er nu toch ni veel aan.

Comment

gelijk die lamp weer aan,ontkiemen gaat heel goed in het donker,maar zijn ze eenmaal ontkiemd en in de grond gezet dan moet je ze naar boven lokken met de lamphang de lamp op 120 cm hoog,en haal hem om de 3 dagen 10 cm naar beneden.

Comment

welkom wario,

alvast succes met je 1e, tof dat je vrienden hebt als daf.

doen wat tubmle trimmert zegt anders ga je snel met sprietjes zitten.

Groeten

Comment

lokes en welkom op jd !!

tzal ni lang meer duren of we nemen heel deze zooi hier over :d

Be power :p

ps : veel succes met je kweekje

grtzzzzzzzz
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Comment

Comment

Afzuiging staat al op max en ik heb gwn een ventilatie-opening met aan de buitenkant een extra ventilator die blaast van daarnet, maar het blijft nog steeds veel te warm

Comment

Waarschijnlijk is je afzuig capaciteit te gering.

Vuitregel voor een hps kweek voor je afzuiging is de helft van het wattage van de lamp + 20 %

Voorbeeld een 600 wat HPS lamp ---> 600/2+20%= 420 m3/h minimaal afzuigen. Zou dan 500 m3/h kiezen.

Comment

Aha! Afzuiger stond op minimum, had hem naar rechts gedraaid ipv naar links. Hij hangt hoog dus ik zie de temperaturen die erop staan niet en bij elk ander toestel gaat normaal de power van links naar rechts. Enfin, ik kan er maar uit leren Ik geef ze even allemaal wat rust en om 18u gaat de lamp terug aan en hebben ze een veel optimaler klimaat met meer afzuiging, ik hoop dat ze het halen. Vanavond komen de foto's er ook op. Ajuus en bedankt voor de tips iedereen!

Comment

Hhahahaha , al doende leert men.

succes verder.

Comment

Ok tijd voor de foto's

Opstelling.jpg
                            Dit is dus de opstelling, de rommel ertussen = voor extra luchtvochtigheid en de 2 kleine potjes zijn 2 extra zaadjes voor het geval dat
                            De kleintjes nu:
                            NLS 1.jpg
                            KC Brains Nummer 1

NLS 2.jpgNLS 3.jpgNLS 5.jpgNLS 6.jpgNLS 7.jpgNLS 8.jpgNLS 9.jpg
                            Last edited by Marihoana; 23 September 2011, 21:36.

Comment

yow man,

een updateje?

Comment

Bezig...
                              X